27.09.2011

„Neviditelní“ upozorňují na předsudky vůči pracujícím Romům

Od 9.září vysílá Česká televize spot „Neviditelní“, za nímž stojí spolupráce neziskové organizace IQ Roma servis a reklamní agentury Ogilvy&Mather Morava. Spot se snaží s nadsázkou poukázat na negativní předsudky, jež často provází romskou menšinu a předat majoritní společnosti sdělení, že Romové pracují a pracovat chtějí. Poběží na kanálech ČT během celého letošního podzimu.

V klipu se ocitáme v nočním městě, kde taxíky jezdí bez řidičů a ulice se zametají samy. Úkolem sociálního spotu je čelit zažitým předsudkům a upozornit na to, že skutečnost, že Romové pracují, je často opomíjena či zůstává stranou pozornosti většinové společnosti.

Spot „Neviditelní“ vznikl v rámci medializace projektu Ethnic Friendly zaměstnavatel.

Přímý odkaz na klip zde: http://www.ethnic-friendly.eu/nas_spot


Zdroj: www.ethnic-friendly.eu
 
  Copyright (c) Romodrom, webmaster